Eski manken yeni şarkıcı Asuman Krause'nin taktığı bekaret kemerinin sırrı çözüldü. Asuman'ın modacısı olan firma, 4 adet ürettiği kemerlerden birini seksi şarkıcıya hediye edince ortaya bu görüntü çıktı.
***
Asuman'a bekaret kemeri
Asuman Krause'nin herkesi şaşırtan yeni imajının arkasından sanıldığı gibi prodüktörü Erol Köse değil, dünyaca ünlü İtalyan modacılar Dolce&Gabbana çıktı. Modacılardan Dolce, bekaret kemerinden esinlenerek tasarladığı paha biçilmez kemeri adrese ücretsiz postaladı....
Almanya'da dünyaca ünlü bir basketbolcu olma hayalleri kurarken kendini önce Türkiye'de, sonra podyumlarda, şimdi de sahnelerde bulan Asuman Krause'yle yeni albümünü konuşmak için buluştuğumda karşıma boyasız kır düşmüş saçlarıyla bir 'sıfır makyaj güzeli' çıktı. Üstelik yeni albümünün çıkış parçası Kukla'nın klibindeki sadist kadın imajı ve danslarının yanı sıra sesiyle de herkesi şaşırtan Asuman Krause'nin bu imajının ardında ilginç bir hikaye vardı. Ortaçağ Avrupası'nda kadınların korunması için takılan bekaret kemeri, yeni albümü için imaj arayışında olan Asuman Krause'nin imdadına yetişti. Dünyaca ünlü modacılar Dolce&Gabbana tarafından bekaret kemerinden ilham alınarak tasarlanan kemer; önce İngiliz şarkıcı Loena Lewis'in 'Bleeding Love' adlı klibinde kullanıldı. Bu klibin yapımında çalışan bir Türk, kemerden Asuman Krause'nin prodüktörü Erol Köse'ye söz edince Köse harekete geçti. Modacılarla görüşüp Asuman'ın fotoğraflarını ve özgeçmişini gönderdi. Asuman'ı çok beğendiğini söyleyen modacılardan Domenico Dolce; bu boyutlarda sadece 4 tane üretilen binlerce Euro'luk kemeri hem ücretsiz gönderdi hem de Asuman'ı önümüzdeki sezon defilesi için podyumuna çağırdı. İşte belinde bekaret kemeri, elinde kırbacıyla Asuman Krause...
*
'Tenimizn uyumu" klibinizi görmüştük en son, sonra hiç gözükmediniz...
Sevgili patronum öyle istedi. Bu arada sadece albüm için çalıştım, hazırlandım. O arada başka projeler de geldi ama yok, kabul etmedim. Dans ve şan dersleri aldım
*
Bu sert, sadist kadın imajı nereden çıktı?
Çıkış noktası kemer oldu. Sonra her şey kendiliğinden gelişti. Erol Bey kemeri buldu. Kemer ofise gelmiş, Erol Bey heyecanla beni aradı. Hemen ofise gittim, kıyafetimin üstüne taktım; blue jean vardı ama o şekilde bile çok güzel oldu. Erol Bey 'Tamam, budur' dedi. Konseptle imaj kendisini belli etti ve ortaya çıktı. Kırbaç da o setin içindeydi... O kadın çıktı bir anda ortaya. Aslında sonradan yaratılmış bir şey değil, o kadının duruşu bende de vardı ki, Erol Bey sadece onu ortaya çıkardı, elindeki malzemeyi kullanmasını bildi.
*
O kadın çok sert ve sadist bir kadın. Siz de öyle misiniz?
Ben söyleyeceğini söylemekten çekinmeyen bir insanım, o yüzden şarkı ve imaj 'cuk' oturdu bana. Ama elimde 24 saat kırbaçla gezmiyorum tabii ki. Burada ukala bir kadın var. Evet, ben de sözümü sakınmadığım için ukala olabiliyorum.
*
'Mütevazi olamam' diye bir açıklama yapmışsınız...
Evet... İlk albümümde ne yaparım da 'mankenlere karşı olan önyargıyı kırarım' diye düşünüyordum. İsimsiz çıkmayı bile düşündüm. Radyolarda isimsiz dinlettik. Herkes merak etti 'Kim... çok iyi ses' diye. Ama ben itici olmamak için çok fazla konuşmuyordum, insanlar o zaman bana "Neden bu kadar mütevazısın?" dediler. O yüzden şimdi mütevazı olmuyorum. İyi iş yapıyorum, altı boş değil.
*
Polemiklerle de anıldınız; Demet Akalın'ı Hande Yener'i beğenmiyor musunuz?
İstediğim kadar konuşurum, bu kadar basit, her şeyime güvendiğim için konuşabilirim. Demet tabii ki tuttu, iyi... Ama ilk yapanlardan olduğu için boş bir yer vardı, şansa tuttu. Tek tip okuyor, şarkılarının hepsi aynı. Bu tekdüzelikle nereye kadar gider, bilemem. Hande Yener de eski tarzı daha iyiydi, Madonna'yı taklit edecekse tam anlamıyla etsin. İki robot hareketi yapmıyor ki Madonna. Deli gibi dans ediyor. Benim durumum: 'Taze kan aranıyordu, bulundu. O taze kan benim.'