Şu sıralar fırtınalar yaratan Euro 2008'in ana sponsorlarından biri de Hyundai. Koreli firma, Avusturya ve İsviçre'deki organizasyonun tüm otomobil ihtiyacını karşılıyor....
Hyundai, 140 milyon dolar ödeyerek, 2014'e kadar Avrupa Futbol Şampiyonası karşılaşmalarına sponsor oldu. Avusturya ve İsviçre'de ortaklaşa yapılan 2008 Avrupa Kupası Şampiyonası'ndaki futbolcuların, hakemlerin ve tüm yöneticilerin ulaşımını üstlenen Hyundai, şampiyonanın en büyük ana sponsorlarından biri... Hyundai Kore'nin üstlendiği bu büyük sporsorluğun dışında, her ülkede Hyundai'nin reklam, sponsorluk ve etkinlik harcamaları da bulunuyor.
TÜRKİYE'YE 1 MİLYON DOLAR Bu anlamda Hyundai, Türkiye'de de şampiyona öncesinde çeşitli etkinliklerde bulunduğu gibi, şampiyona sırasında ve sonrasında da önemli faaliyetlere imza atıyor. Hyundai Assan Türkiye'nin şampiyona boyunca reklam, tanıtım, etkinlik çalışmaları için harcayacağı para ise 1 milyon doların üzerinde. Ayrıca Hyundai, bayileri ve talihlilerinden oluşan 94 kişiyi Avrupa Şampiyonası maçlarına götürdü.