50 ülkeye ihracat yapan Lassa, dünyanın ilk ve tek marka geliştirme projesi Turquality kapsamına dahil olmanın gururunu yaşıyor....
Turquality projesine kabul edilen Lassa, bir 'ilk'e imza atmanın mutluluğunu yaşıyor. Devlet tarafından desteklenen, '10 yılda 10 dünya markası yaratma' vizyonuyla oluşturulan ve bu kapsamda hazır giyim sektörünü pilot olarak seçen Turquality projesine lastik sektöründen ilk kez Lassa dahil edildi. Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, "Bu proje kapsamına giren ilk lastik firması olarak gerçekten gururluyuz. Şimdi global pazarda daha rekabetçi olacağız" dedi. 50 ülkeye ihracat yapan Lassa'nın üretiminin yüzde 80'i Avrupa pazarına gönderiliyor.
IMPETUS REVO'YU TANITTI Turquality sevincini yaşayan Lassa, logosunu yeniledikten sonra, yeni nesil ürün yelpazesinin ilki olan Impetus Revo'yu da tanıttı. küçük sınıftan üst orta sınıf otomobillere kadar geniş bir yelpazeye hitap eden performans lastiği Impetus Revo, Türkiye'de önümüzdeki aylarda satışa sunulacak.