Citroen'in hazırladığı ve İstanbul'un gerçek mekan olarak kullanıldığı bilgisayar oyunu tiryakilik yaratacak.
Citroen'in 2005 yılı Ocak ayında satışa sunduğu C4 modelinin, ödüllü reklamlarında kullandığı C4 Robot, İstanbul'da... Özellikle hatchback modeliyle genç kitlenin büyük beğenisini kazanan Citroen'in hazırladığı ve İstanbul'un gerçek mekan olarak kullanılarak C4 Robot'un yarıştığı bilgisayar oyunu, kısa sürede gençler arasında tiryakilik yaratacak. Tamamen yerli yetenek ve emekle geliştirilen C4 Robot oyunu, yeni nesil grafikleri, görsel efektleri, robot ve araç fiziğinin başarılı entegrasyonu ve İstanbul temalı özgün ve gerçekçi parkuru ile büyük beğeni topluyor. Son derece kolay oynanabilecek şekilde tasarlanan bilgisayar oyununda kullanıcılar, Boğaziçi Köprüsü üzerinde başlayan, Beylerbeyi ve Marmaray güzergahını kullanarak yine Boğaziçi Köprüsü üzerinde sonlanan parkuru en kısa sürede tamamlamaya çalışacaklar.