Türkiye'de yapılan bir ankette gençlerin; parasını har vurup harman savunduğu ortaya çıktı Gençler; paralarının en büyük kısmını alışveriş, teknoloji ve sağlık gibi konulara harcıyor.
Jabra ve www.mynet.com tarafından Türkiye çapında, çoğunluğu erkek, yüksek okul/üniversite mezunu, 20-28 yaş aralığında 5 bin 700 kişiye yapılan anket, tüketicilerin teknolojik tercihlerini ölçtü. Yanıtlara göre, 20-28 yaş aralığındaki gençlerin yüzde 72'si parasını giyim, yüzde 63'ü sağlık, yüzde 34'ü teknolojik ürünleri satın almak için harcıyor. Gençlerin para harcadığı diğer alanlar arasında eğlence ve spor bulunuyor.
İlk sırada cep telefonu Ankete göre; gençler en fazla cep telefonu, dijital kamera, TV gibi ürünlerde yaşanan teknolojik yeniliklerle ilgileniyor. Bu ürünleri PlayStation, dijital fotoğraf makinesi ve bilgisayar takip ediyor. Anketten elde edilen verilere göre, teknolojik ürünler katılımcıların yüzde 46'sının hayatında önemli bir yere sahip. Katılımcıların yüzde 23'ü ise teknolojik ürün kullanmadan yaşayamıyor.