Orka Group, bu yıl İngiltere pazarında 25 noktada olmayı hedefliyor. Sadece tanıtım için harcanacak para 2 milyon $.
Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar, bu yıl İngiltere pazarıyla ilgili önemli çalışmalar yapacaklarını, sadece tanıtım için 2 milyon dolar harcayacaklarını söyledi. Orka Group bünyesinde genel müdürlük birimi oluşturulmasıyla ilgili olarak Arar ve Orka Group Genel Müdürü olarak atanan Fatih Anıl, bir toplantı düzenledi. Toplantıda konuşan Arar, yurtdışında şu anda 50'ye yakın mağazalarının bulunduğunu ve İngiltere pazarında 20-25 noktada olacaklarını belirterek, kış koleksiyonuyla eylülden itibaren bu pazara açılmak ve 2009 yaz aylarında ise en az 100 noktada yer almak istediklerini kaydetti. Arar, burada gömleklerin satış fiyatının 120 euro, takım elbiselerin ise 600 euro civarında olacağını ifade etti.
'GALİP BAŞLIYORUZ' Osman Arar, dünyanın birçok yerinde Damat, Tween ve ADV markalarıyla yer almak istediklerini, Donna Karan ve Prada gibi dünya markası olmak istediklerini söyledi. 2011 hedefleri arasında, dünyada en çok tanınan markalardan biri olmanın bulunduğuna değinen Arar, "Dünyada olimpiyat yarışında koşmaya hazırız. Sonun başlangıcındayız" diye konuştu. Sahip oldukları markalarla İngilizler, Fransızlar ve İtalyanlarla yarışabileceklerini ifade eden Arar, "Önceden 3-0 mağlup başlıyorduk, şimdi 2-0 galip başlıyoruz. Çünkü Türkiye olarak çok kültürlü bir yapımız var" dedi.