* Haziran 2007: Artık küçük şirketlerle değil büyük markalarla ilgilenmemiz gerektiğini Murat Bey'e ilettim. Sadece gülümsedi.
* Ağustos 2007: Godiva satışa çıktığını açıkladı. Bu saatten sonra bizim için hedef belli oldu.
* Eylül 2007: Gerek Türkiye'de gerekse ABD'de, çok ciddi kuruluşlarla hızlı bir çalışma yürüttük. Karşımıza hem stratejik şirketler hem de büyük finans kuruluşları çıktı.
* Ekim 2007: Dünyada likitide krizi baş gösterince avantajlı konuma geçtik, zira bizimle masaya oturan yatırım fonları ve dünya çikolata devleri nakit sıkıntısı yüzünden çekildi.
* Kasım 2007: Üst düzey temsilcilerimizle birlikte sık sık New york'a giderek Godiva ve Campbell's yönetimiyle görüşüp teklifimizi daha da olgunlaştırdık.
* Aralık 2007: Nihai teklif 11 Aralık'ta sunuldu. İşi Noel'den önce bitirme teklifimize olumlu baktılar. Bu sürede bitmeseydi belki de 2-3 yıl bu fırsat yakalanmayacaktı. Sonunda karar verildi ve imzalar atıldı.