Türk firmalarının kozmetik sektörüne ilgisi her geçen artıyor. Shu Genel Müdürü Aydoğan 'Shu ile erkeklerin traş sonrasında başka bir ürün kullanmasına gerek kalmayacak' dedi.
Türk firmalarının kozmetik sektörüne ilgisi her geçen gün artıyor. 4 milyon dolarlık yatırımla kozmetik sektörüne giren Shu Kozmetik AŞ, ürünleriyle oldukça iddialı. 'Shu' markasıyla ilk yerli traş öncesi jeli sunmaya hazırlanan firma, ardından saç şekillendiricilerini tüketiciyle tanıştıracak.
GENÇLİK İKSİRİ ÜRETTİ Yüzü pırıl pırıl, saçları parlak, traşı mükemmel bir genç duruyor karşımda. Topkapı'da bir fabrikanın üst katındayız. Shu Kozmetik AŞ'nin Genel Müdürü Barış Aydoğan, iddialı konuşuyor: "Erkeklerin traşta acı çekmelerine son vereceğiz, saçlara ve yüze gençlik iksiri getireceğiz. Erkeklere ayrıcalıklı kozmetik ürünleri sunacağız. Türk erkeklerine traş öncesi jeli ilk biz vereceğiz." Aydoğan, bunu nasıl yapacaklarını ise şöyle anlatıyor: "Shu ile yapacağız. Shu, ona buna benzemez. Türkiye'de kopyacılık bitecek. Kendimiz imal edeceğiz. Kaliteyi çok ucuza satacağız."
YABANCI TAKİPTE "İthal ürünlerden kalite üstünüyüz, fiyatta ise altındayız" diyen Aydoğan, tanınmış bir Alman ve Fransız firmasının da aylardır kendilerini takip ettiğine dikkat çekiyor. Shu jelin özelliklerini anlatan Aydoğan, şunları söylüyor: "Ferahlama sağlayacak, antibakteriyel özelliği mikrobu öldürecek. Traş bıçaklarında kıl kalmasına son verecek. Erkeklerin yüzü tazelenecek, yenilenecek. Traşta acıya son verecek. Traş öncesi jel kullanan erkeklerin, traş sonrası kozmetik ürünleri kullanmasına gerek kalmayacak. Kolonya, krem, esans, parfüm ihtiyacı olmayacak." 3-4 YTL'den satılan jelin bir ay kullanılabileceğini kaydeden Aydoğan, Shu grubu ürünlerinin ulusal ve yerel tüm kozmetik merkezlerinde satılacağını belirtiyor. Aydoğan, hedeflerinin 10 milyon adet saç şekillendirici, 50 milyon adet jel satmak olduğunu söylüyor.