US Polo Assn, promosyonda Troy ile dünyaya açılacak
US Polo Assn, promosyon ürünleri alanında Troy ile işbirliği yaptı. US Polo'nun Türkiye temsilcisi Aydınlı Group, bu ürünleri 27 ülkede satışa sunacak. İlk yurtdışı satış Mısır'a.
US Polo Assn markası, promosyon ürünleri alanında dünyaya Troy Dekoratif ürünleri ile açılacak. US Polo için üretilen promosyon ürünleri, öncelikle markanın Türkiye temsilcisi Aydınlı Group lisansı altında bulunan 27 ülkede satılacak.
Direkt satacak US Polo Assn Genel Müdürü Levent Özkan, işbirliğinin ilk adımlarının 9 ay önce atıldığını belirterek, "Bir dünya markasının kurumsal hediyelik ve promosyon ürünlerinin lisanslı üretimini yapmak, hem Türkiye'nin hem de ülkemizin başarısını dünyaya taşıyacaktır" dedi. Bu ürünlerin Türkiye'de tasarlanacağını ve katma değerin ülkede kalacağını vurgulayan Özkan, ürünlerin yılbaşında mağazalarında satılmaya başlanacağını kaydetti. Yurtdışı çalışmalarına ilişkin olarak, ilk sevkıyatın bu ay Mısır'a yapılacağını bildiren Özkan, bu ürünlerin yurtdışı mağazalarında direkt satılacağını söyledi. Tüm US Polo ürünlerinin yer alacağı 'US Polo Megastore' açma düşünceleri olduğunu belirten Özkan, "2008-2009 gibi böyle bir şey yapmayı hedefliyoruz. Yer bakıyoruz" dedi.
Pazar, 500 milyon dolar Troy Dekoratif Ürünler Genel Müdürü Ertan Acar da, Türkiye'de merdivenaltı üretim hariç promosyon ürünleri pazarının 500 milyon dolarlık bir büyüklüğe sahip olduğunu tahmin ettiklerini söyledi. Acar, 2008'de 25 milyon dolarlık ciro hedeflediklerini, cironun yüzde 20'sinin US Polo markalı ürünlerden gelmesini öngördüklerini ifade etti.