İş yaşamında başarıya odaklanan iddialı kadınlar, son moda tasarımlarla kariyer basamaklarını daha hızlı tırmanıyor. İmaj, mesleki profesyonelliği destekliyor.
Dar kesimli binici pantolonlar, dizaltı çizmelerle modern bir görünüm sunarken, kürk iddiayı vurguluyor. Şort, yelek ve gömlekle kombinlenerek zarif ve şık bir imaj kazandırıyor.
Araştırmalara göre, iş yaşamında mesleki profesyonelliğin yanı sıra imaj da kariyeri direkt etkiliyor. Bu nedenle çalışan kadınların kıyafetlerini profesyonelce seçmeleri büyük önem taşıyor. Her meslek grubunun kıyafet konsepti farklı. Seçilmesi gereken kıyafetlerin ortak adabı ise şık, güzel ve saygınlığı vurguluyor olması. Dekolteden uzak, frapan olmayan ve zarafeti ön plana çıkaran bir imaj, kariyer basamaklarında büyük avantaj sağlıyor. Ünlü markalar da 2007-2008 Sonbahar-Kış koleksiyonlarıyla iş kadınlarına seçkin tasarımlar sunuyor. Evrensel modelleri ön plana çıkaran Unichic Urbam'da kürk yakalı ceketler, elbise-ceket kombinleri, tafta eteklerle 60'lı yılların havası yansıtılıyor. Siyah-beyaz uyumu göze çarpıyor. Her modelin 36-48 arası bedenleri de var.
HER ZEVKE UYGUN Sarar'ın kadın koleksiyonuna siyah, beyaz ve gri hakim. Etekler dar kesim ve diz altında, kabarık, balon ya da uzun ve bol... Pantolonlarda ise yüksek ya da düşük belli, dar paçalı modeller göze çarpıyor. Beyaz gömlekler; kol düğmeleri ile tamamlanıyor. Çantalarda, büyük çantaların hakimiyeti sürüyor. Korse şeklinde, deri ve kemik tokalı kemerler çok şık.. Herry'in koleksiyonunda ise siyah, lacivert, kahve tonlarıyla antrasit renkler öne çıkıyor. Bol dikiş detaylı pantolonlar, elbise alternatifli takımlar, kalem etekler, takımları tamamlayan gömlekler fark yaratıyor. Triko hırkalar da seçenekler arasında.