Erzurum modeli beğenildi Doğu'ya yeni yatırım yolda
Turkcell'in iştiraki Global Bilgi, Erzurum'daki çağrı merkezinin sağladığı başarının ardından, bölgede yeni bir çağrı merkezi daha kurmak için kolları sıvadı. Genel Müdür Bahadır Pekkan, 2000 yılında çağrı merkezi olarak konumlandırılan Global Bilgi'nin müşteri ilişkileri yönetim merkezine dönüştüğünü belirterek, 5 bin kişiye istihdam sağladıklarını söyledi. Günde yaklaşık 1 milyon kişiyle yakın temasta bulunduklarını anlatan Pekkan, "Bunun dünyada örneğini bulamadık" dedi. Türkiye'deki 9. çağrı merkezini ekim ayının üçüncü haftasında İstanbul Ümraniye'de açacaklarını anlatan Pekkan, 10 bin metrekare alanda kurulu merkezde, 850 kişiye yeni iş imkanı sağlamayı hedeflediklerini söyledi. Ümraniye'den sonra mutlaka Doğu'ya yeni bir yatırım yapacaklarını vurgulayan Pekkan, şöyle konuştu: "10-12 ille görüşmelerimiz sürüyor. 1 veya birden çok ilde yatırımımız olabilir. Yatırımın 5 milyon dolardan, çalışan sayısının 250'den az olmayacağını düşünüyoruz."