Tatlandırıcı pazarındaki yıllık % 20-30 büyüme, Nirvana Stevia'nın da ağzını tatlandırdı. Firma, 1 yılda 300 bin kutuluk satış hedefi belirledi.
Formda kalmak ve daha sağlıklı yaşam için diyet ürünlerine koşanlar, tatlandırıcı pazarını da büyüttü. Büyük rekabetin yaşandığı tatlandırıcı pazarı 10 milyon dolar büyüklüğe ulaştı. Pazarın her yıl yaklaşık yüzde 20-30 büyümesi, yeni oyuncuların da iştahını kabarttı. Candarel, Sakarin, Diyet Tat, Dulcaryl, Sanpa ve Splenda gibi markaların yer aldığı ve fiyatların 2.5-14 YTL arasında değiştiği tatlandırıcı pazarına en son Avustralya merkezli Nirvana Stevia giriş yaptı.
'CİRO 4 MİLYON YTL'Yİ AŞAR' Nirvana Stevia'nın ithalatçısı Etiler Tütün Mamülleri Dış Ticaret Şirketi'nin Satış Direktörü Necip Sinan Dönmez, 1 yılda 300 bin kutuluk satış hedeflediklerini belirterek, "Yıl sonu itibarıyla 4 milyon YTL'nin üzerinde ciroya imza atmayı hedefliyoruz" dedi. Nirvana Stevia'nın 3 farklı çeşidinin olduğunu vurgulayan Dönmez, şöyle konuştu: "İlk olarak tablet tatlandırıcıyı getirdik. Daha çok endüstriyel pazarlarda kullanılan toz ve sıvı olanlar da gelecek. Bütün tatlıların diyet versiyonunun çıkması, toz ve sıvı tatlandırıcıların, toplu tüketimlerini de artırıyor."