* Bu nasıl bir test? Yaklaşık 15 dakika süren 51 çapraz sorudan oluşan bir test. Sonucunda çocuğun hangi ortamlarda, ne şekillerde daha rahat çalışacağı çıkıyor ortaya.
* Sonuç alınınca ne oluyor? Üç rapor çıkıyor. Öğretmene, öğrenciye ve veliye. Böylece herkes bilmesi gerekeni öğrenmiş oluyor. Biz de ne yapabileceklerini anlatıyoruz.
* Kaç yaşından itibaren uygulanabilir? Ana sınıfında bireysel uygulamayla birlikte tüm yaş gruplarına yapılabilir.
* Bu sistem dışındaki öğrencilere de uygulanırsa, uyum sağlayabilirler mi? Bu sisitem mevcut altyapıyı kökten değiştirmeye çalışmıyor, yalnızca geliştiriyor.
* Sınıflar çocukların öğrenme stillerine göre mi ayrılıyor? Hayır. Bunun ayarlanması çok sakıncalı, çünkü o zaman hep aynı stile sahip çocukların birbirleriyle etkileşmediklerinde kendilerinin eksik, yetersiz ya da farklı olduğu durumları anlamaları mümkün değil.
* Eğitmenlerin de eğitilmesi gerekmiyor mu? Hem yöneticilerin hem de öğretmenlerin bilgilendirilmesi gerekiyor. Ortak bir dilin oluşması için bu çok önemli.
* Bu sisitem OKS, ÖSS gibi sınavlarda çocukların başarı oranlarını yükseltebilir mi? Kesinlikle. Çünkü bir çocuk öğrenme stilini bilmiyor ya da yanlış biliyorsa çok büyük sorunlarla ve zaman kaybıyla karşılaşabilir. Bu konuda kazançları onun sınavlara daha kısa zamanda ve daha iyi hazırlanabilmesini sağlar.
* Sistemi Türkiye'ye yaymak kolay olur mu? Yapılan çalışma her çocuğun temel ihtiyacı ve onun verimini arttırmakla da ilgili. Bu her zaman ihtiyaç duyduğu bir şey.