Pharma Nord, Türkiye'ye gireli 1.5 yıl olmasına rağmen antiaging ürün satışlarında İtalya ofisini sollayarak Fransa'yı yakın takibe aldı ve genel merkezi şaşırttı.
Türk kadınının genç ve güzel olma tutkusu, İtalyan kadınını solladı; Danimarka merkezli besin takviye üreticisi Pharma Nord bu işe şaştı kaldı. Pharma Nord, Türkiye'ye gireli henüz 1.5 yıl olmasına rağmen antiaging ürünlerinin satışında İtalya'yı sollayınca, genel merkez İran'ı da Türkiye'ye bağlamayı gündeme aldı. Pharma Nord Ülke Müdürü Demet Olesen, "Özellikle antiaging ürünlerinin satışında İtalya'yı geçtik. 80 bin kutu antiaging ürünü sattık. Fransa ile neredeyse başabaş duruma geldik" dedi. Olesen, şöyle devam etti:
'TÜRKİYE İLK 10'A GİRER' "Gösterdiğimiz performans genel merkezi de şaşırttı. Çünkü Pharma Nord'un girdiği bir ülkede oturması 3-4 yılı buluyor. Biz bunu 1.5 yılda yaptık. Türkiye'de pazar inanılmaz hızla büyüyor. 2010'a kadar Türkiye'nin bu pazarda dünya liginde ilk 10'a gireceği tahmin ediliyor. İran'ın da Türkiye'ye bağlanması gündeme geldi." Besin takviyesi pazarında Kuzey ve Güney Avrupa'nın satılan ürünler bazında farklılık gösterdiğini anlatan Olesen, "Kuzeyde daha çok fonksiyonel ürünler satıyor. Oysa Güney Avrupa'da daha çok güzellik ve antiaging'e yönelik ürünlere büyük talep var. Türkiye de Güney Avrupa ile aynı trendi izliyor" diye konuştu.