İstanbul'un trafiğinden bıkan Avea çağrı merkezi için Erzincan'ı seçti
Erzincan'a 2 milyon YTL'lik yatırımla çağrı merkezi kuran Avea İstanbul'a göre yüzde 20 maliyet avantajı sağlamayı planlıyor.
Çağrı merkezi yatırımı için Erzurum'u seçen Turkcell'den sonra, Avea da Erzincan'a 2 milyon YTL'lik yatırımla çağrı merkezi kurdu. İlk etapta Avea'nın bilinmeyen numaralar çağrılarına cevap verecek olan merkez, daha sonra kontörlü hat müşteri hizmetleri çağrılarını da destekleyecek.
Kariyer için ilk adım Merkezin açılışında konuşan Avea CEO'su Cüneyt Türktan, "İstanbul'da işletme maliyetleri çok yüksek. Ayrıca yoğun trafik nedeniyle personelin 3 saati yolda geçiyor. Bu hem çalışanın verimini düşürüyor hem de ulaşım maliyetini artırıyor. Bu nedenle yatırım için telekomünikasyon altyapısı çok iyi olan Erzincan'ı seçtik" dedi. Çağrı merkezinde 60 kişinin işe alındığını anlatan Türktan, buradaki operasyonun başarısına göre personel sayısının artırılacağını kaydetti. Türktan, "Erzincan'da nüfus genç. Part-time olarak öğrenciler burada çalışabilir. Avrupa'da olduğu gibi çağrı merkezleri daha önce çok fazla yatırım yapılmamış şehirlere kaydırılmalı. Erzincan, İstanbul'dan dışarı çıkmamız için iyi bir adımdı" diye konuştu. Avea'da çağrı merkezlerinin yöneticilik için ilk kariyer basamağı olduğunu ifade eden Türktan, kendisinin de Coca- Cola'da sahada işi öğrenmek için kamyonlarla gezdiğini söyledi. Türktan, "Burada başarılı olanlardan yönetici kadromuzu oluşturacağız" dedi.