Jumpy ile 'ticari' atağı artırdık, Mini Cargo ile tamamlarız
Bu yılın başında ticari araç ürün atağına geçen Citroen, yeni Jumpy ile hedefi yükseltti. Citroen Türkiye Genel Müdürü Koçak, Mini Cargo'nun devreye girmesiyle 'ticari' gamı tamamlayacaklarını söyledi.
Geçtiğimiz ocak ayında Jumper modeliyle ticari araç atağına giren Citroen, bu aydan itibaren piyasaya sunduğu yeni Jumpy modeliyle ticari araç pazar payını 2008 yılı sonunda yüzde 3'e yükseltmeyi hedefliyor. Fiat, Peugeot ve Citroen ortaklığı olan PSA tarafından üretilen Mini Cargo'nun de devreye girmesiyle Citroen'in 2010 yılında ticari araç pazarındaki payının yüzde 4'e çıkması planlanıyor. Yeni Jumpy'nin lansmanında konuşan Citroen Genel Müdürü Bora Koçak, yeni Jumpy'nin Berlingo ve Jumper arasında yeraldığını ve Citroen'in toplam satışlarında önemli bir yer tutan hafif ticari araç gamına yeni bir soluk getireceğini söyledi.
EN KUVVETLİ HALKA Citroen ticari araçlarda ilk değişimin, geçen ocak ayında lanse edilen yeni Jumper olduğunu ifade eden Koçak, Jumper'ın yakaladığı başarı ve kazandığı beğeninin ardından yine PSA ortaklığının sonucu olarak, Citroen ticari araçlarının ortancası olan Jumpy'yi pazara sunduklarını dile getirdi. Koçak, "Jumpy'nin ardından ticari araç atak planımız ivme kazanacak ve PSA / Fiat ortaklığının bir diğer ürünü olan Mini Cargo ile ticari araç ürün gamımız tamamlanmış olacak. Mini Cargo'nun ticari araç atak planımızın en kuvvetli halkası olacağına inanıyoruz. Bunun en önemli sebebi ise Mini Cargo'nun Türkiye'de üretilmesi ve markamız için ilki teşkil etmesi" dedi.