Opel, Frontera'nın ölümünden 7 yıl sonra arazi geleneğini Antara ile yeniden diriltti Hem asfalta hem dağa-bayıra gelen Antara, fiyatı ve kalitesiyle cazip bir seçenek.
ANTARA Türkiye'de 2 motor seçeneğiyle Opel bayilerinde vitrine çıktı... İkisi de dizel... 2.0 litrelik 2.0 CDTI AT, hem otomatik hem düz vites seçeneğine sahip. 3.2 litrelik 3.2 24V AT ise sadece otomatik vites seçeneğiyle satılıyor. 2 litrelik Antara'nın kampanyalı fiyatı 100 bin 519 YTL. 3.2 litrelik Antara için ödemeniz gereken bedel ise 126 bin 781 YTL. Üretim Güney Kore'de. Antara, aynı aileden Chevrolet Captiva ile benzer özellikler taşıyor. Ama kalitesi ve donanımıyla yukarıda. 2005'te konsept olarak Frankfurt'ta sergilendi. Opel hayranları 2 yıldır bekliyordu. Dıştan bakılınca araziden çok asfalta uygun bir 4X4 gibi görünüyor. Ama arazide de en az rakipleri kadar güçlü, kıvrak ve güvenli. Köşeli ve kaslı yapısıyla epey agresif duruyor. 2.0 litrelik düz vitesli Antara 1747, otomatik viteslisi 1790 kilo ağırlıkta. 2 litrelik dizel motor 150, 3.2 litrelik turbo dizel motor 227 beygir güç üretiyor. 2.0 Antara 178, 3.2 Antara 203 kilometre/ saat maksimum hızda. Antara'nın içi lüks bir salon havasında. Standart deri koltuklar sizi sarıyor. Sürücü koltuğu elektrikli ve 8 yönde ayarlanabilir. Grafik bilgi ekranı, CD30 kodlu müzik sistemi, ısıtmalı ön koltuklar, yükseklik ve derinlik ayarlı 3 kollu deri direksiyon, hız sabitleyici, elektronik klima, bu konforun sadece bir bölümü. Antara güvenlikten de ödün vermiyor. ABS, akıllı 4 çeker sistemi, viraj fren kontrolü, hidrolik fren destek sistemi, aktif devrilme koruması, yokuşta iniş kontrolü ve ESP bu güvenlik unsurları arasında. Opel, cip geleneğinin son üyesini donatırken epey cömert davranmış. Tek eleştiri, xenon farlar, bluetooth ve metalik boyanın "opsiyon" listesine konulması. Bu cimrilik puan kaybettiriyor.