Renault, 2009 yılına kadar yeni Laguna modelini ürün ve hizmet kalitesi açısından sınıfının en iyi üç modeli arasında konumlandırmayı hedefliyor. Bu kapsamda Renault, müşterilerine yönelik hizmet kalitesini iyileştirmek için dünya çapında bir planı uygulamaya koydu. Renault'nun 'Satış Sonrası Hizmetler' stratejisini açıklayan Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, Türkiye'de 249 Renault yetkili servisine yılda 1 milyon 400 bin araç girişi olduğunu ve 750 milyon YTL'lik ciro elde edildiğini söyledi.
PAZAR DEĞİL, GÖNÜL PAYI Aybar, "Memnun müşteri her zaman size bağlı müşteridir. Önemli olan pazar payı değil, gönül payı'' dedi. EUROMED Kalite ve Servis Direktörü Christian Parfait de yeni blok muafiyetiyle ciroda yüzde 5'lik artış yaşandığını anlattı. Parfait, "Türkiye, Renault için önemli bir ülke. Dünyanın en büyük fabrikalarından biri var" dedi.