Maketi yeter Şu sıralar reklamlar ünlülerden geçilmiyor. Çoğu markanın tanıtımı bir ünlüye, hatta ünlü çiftlere emanet. Mesela Mazhar Alanson-Biricik Suden çifti "en antipatik reklam ikilisi"ni yaratmaya muktedir olurken, Ümit Karan eşi Zeynep'in taktikleriyle "umut vaat eden reklam oyuncusu" kategorisini parsellemiş durumda. Teklerde Cem Yılmaz öne çıkıyor, Şahan Gökbakar onu takip ediyor... Ancak aldığımız son haberlere göre Aysun Kayacı "reklam panosu en fazla çalınan öpücük ödülü"nün tartışmasız galibi. Zira 250 bin dolarlık meşhur öpücüğe gösterilen ilgi o kadar yoğunmuş ki, 40 Aysun Kayacı maketi neredeyse 40 kez yenilenmek zorunda kalmış.