Türk halkı, kredi kartını da bireysel krediyi de seviyor. Her yeni uygulama büyük talep görüyor Şekerbank'ın 'telefonla kredi' uygulamasına iki günde 10 bin başvuru geldi, telefonlar kilitlendi.
Şekerbank, telefonla yapılan başvuru sonrasında müşterinin ziyaret edilerek şubeye gitmeye gerek kalmadan kredi kullanımını sağlayan 'kredi kapınızda' hizmetini başlattı, telefonları kilitlendi. Yetkililerden edindiğimiz bilgiye göre, 2 günde yaklaşık 10 bin kişi kredi alabilmek için '444 78 78' numaralı telefonu aradı.
KREDİDE VIP HİZMETİ Şekerbank Genel Müdürü Hasan Basri Göktan, yeni kredi ürününün tanıtıldığı basın toplantısında yaptığı konuşmada, ortaklık yapısında "Müşterilerine yağmurda şemsiye açan, bulunduğu yörede sürekli var olan banka" gibi avantajları korumaya önem verdiklerini vurguladı. Hasan Basri Göktan, en iyi banka olma yolunda birçok yenilik gerçekleştireceklerini, bunlardan biri olan 'kredi kapınızda' hizmetinin kredi teslimini kullanıcının ayağına getiren bir çözüm olduğunu söyledi. Tüketici ihtiyaçlarını ve yaşam trendlerini takip ettiklerini kaydeden Göktan, "Eskiyiz, tecrübeliyiz. Rekabeti çok iyi biliyoruz. Donanımlıyız ve rekabete hazırız. Kredi kapınızda, krediyi zahmet olmaktan çıkarıyor. Bu uygulama ile müşteriye özel, VIP hizmeti sunuyoruz. Bu hizmet, bankacılık sektöründe süreç inovasyonu yaratarak, sektörün çıtasını bir adım yükseltiyor" diye konuştu.
ÜCRETSİZ SİGORTA Kredi kapınızda hizmeti ile ilgili bilgi veren Şekerbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Özciğer ise, randevu alınarak müşterinin ziyaret edildiğini, daha sonra müşteri tercihine göre belirlenmiş tarihte kredinin müşterinin hesabına aktarıldığını ve kredi kullanan müşterilere ücretsiz hayat sigortası yapıldığını aktardı.