Öğrenci işi 'yatırımlık' bilezik yaptı, ciro hedefini yükseltti
KoçakGold Kuyumculuk'un sahibi İsmet Koçak, yeni hedef kitle olarak üniversite öğrencilerini belirlediklerini ifade ederek, 'Hem yatırımlık hem de modaya uygun bilezik geliştirdik' dedi.
Tektaş satışlarının patlamasıyla geri planda kalan altın sektörü, çareyi kendine yeni müşteri portföyü oluşturmakta buldu. 22 ayar bilezik pazarının en büyük oyuncularından biri olan Koçak Gold markasının yaratıcısı KoçakGold Kuyumculuk, 'üniversite öğrencileri' için hem yatırımlık hem de moda amaçlı kullanabileceği bilezik üretti. Ailelerin özellikle şehir dışında okuyan kızlarına, acil para lazım olduğunda değerini kaybetmeden bozdurabileceği şekilde bilezik üreten şirket, bunları 1 ay içinde piyasaya sürecek. 10-50 gram arasındaki bileziklerin fiyatı 29-32 YTL olarak öngörülüyor.
'CAZİP BİR YATIRIM ARACI' KoçakGold Kuyumculuk'un sahibi İsmet Koçak, "Altın fiyatları yükseliyor, dolar düşüyor, euro yerinde sayıyor. Altın hâlâ çok cazip bir yatırım aracı. Bu nedenle üniversite öğrencileri için ürün geliştirdik" dedi. Hukuk okuyup savcılık yapmasına rağmen babası 'Sarraf Tevfik'in izinden giden Koçak, yılda 5 milyon dolar ihracat, 12 milyon YTL ciro yapan bir şirket haline ulaştıklarını söyledi. Bulgaristan, Romanya, Polonya gibi ülkelere yaptıkları ihracatı artırmayı planladıklarını belirten Koçak, "Seçimler altın talebini kısmaz. Ciromuzda yüzde 30 artış bekliyoruz" diye konuştu.