Lexus, Toyota'nın ABD pazarına üretim yapan markası. Kaliteli, güçlü, çok özel modelleriyle devler pazarına standart getiriyor. İlk kez Detroit'te tanıtılan 2008 IS-F de Lexus'un son modeli. Japonya'daki Fuji Speedway ve Higashi- Fuji Teknik Merkezi'nde geliştirildi. 5 litrelik V8 motor, 400 beygir güç, özel tasarlanmış süspansiyon ve kasa. Bu kombinasyon IS-F'i super otomobiller arasına yükseltti. IS-F, şanzımanıyla da otomotiv endüstrisinde bir ilke imza atıyor. Bunun adı "8 hızlı direkt spor şanzıman". Sistemde yeni bir tork-çevirimci kilit kontrolü var. Bu şanzıman "drive" konumunda sessiz çalışmasıyla dikkat çekiyor. Kalkış hızını düzenliyor ve kolaylaştırıyor. IS-F'in hızlanma performansı sistemin kalitesinin işareti: 0'dan 100 kilometre 4.9 saniyenin altında. Bu eşsiz şanzımanı isterseniz manuel moda alarak da kullanabiliyorsunuz. 400 beygirlik gücü dizginlemek için iyi bir frenleme sistemi şart. Bu nedenle ağır görevlerin üstesinden gelen Brembo fren sistemi kullanılıyor. Özel hazırlanmış Brembo, önde 2 piston kaliper, arkada 6 piston alüminyum kaliper disklerle çalışıyor. Balatalar da özel tasarım. IS-F, 2008'de piyasaya çıkacak.