Beşiktaş'ın en etkin grubu olan Çarşı acaba rakipleriyle kıyaslandığında hangi konumda? Bu kadar gündemde olan bir kitleye futbolseverler acaba nasıl bakıyor? 2006 yılının Haziran ayında 'Maraton' isimli internet sitesinde yapılan bir ankette Çarşı'nın en popüler ve yönetim üzerinde en etkili grup olduğu net bir biçimde ortaya çıkarken rakipsizliği bir anlamda belgelendi. Süper Lig'de yer alan takımların taraftarlarının yaptığı oylama sonunda Beşiktaş Çarşı yüzde 32.2 ile ilk sırayı alarak üstünlüğünü gösterdi. Çarşı'yı yüzde 27.3'le Genç Fenerbahçeliler takip ederken ultrAslan yüzde 20 ile 3. sırada yer aldı. Bu grupların ardından yüzde 4 ile Sakaryasporlu taraftarların grubu Tatangalar 4, yüzde 3 ile Trabzonspor'un Çılgınlar grubu da 5'inci oldu. Fenerbahçe'nin bir başka grubu Kill For You yüzde 2.9 ile 6. sırada kaldı. Bursasporlu fanatiklerin oluşturduğu Teksas yüzde 2 ile 7. sırada yer aldı. Bu grupları sırasıyla ve çok küçük dilim farklarıyla şu gruplar takip etti: "8-57 Gençlik (Denizlispor), 9-Gecekondu (Ankaragücü), 10-Yiğidolar (Sivasspor), 11-Çılgınlar (Kayserispor), 12- 07 Gençlik (Antalyaspor), 13-Nalçacı Gençlik (Konyaspor), 14-Asya Kartalları (Beşiktaş)." Bu ankette Vestel Manisaspor'un grubu Tarzan, Gaziantepspor'un Gençlik 27, Çaykur Rizespor'un Mekansızlar Grubu ve Gençlerbirliği'nin Alkaralar grubu ilk 14 dışında kaldılar. Beşiktaş, Türkiye'de yapılan değişik anketlerde taraftar sayısı olarak Galatasaray ve Fenerbahçe'nin arkasında 3. sırada gösterilirken Çarşı'nın iki rakibi Genç Fenerbahçeliler ve ultAslan'ı geride bırakması ilginç bir gelişme olarak karşımıza çıkmış durumda. Çok iyi örgütlenmeleri, birbirleriyle olan sıkı diyalogları, arkadaşlık bağları, Beşiktaş'ı ailelerinden bir birey gibi görmeleri ve Çarşı ruhunu bünyelerine yerleştirmeleri bu grubu taraftarlar bazında Türkiye'nin en iyisi yaptı. Tribün olaylarının sorumlusu olarak gösterilmeleri bile Çarşı'nın büyüklüğünü engelleyemedi.