Aydınlı Sharapova
US Polo'nun temsilcisi Aydınlı Grubu, Sharapova ile anlaştı. Rus raket, US Polo'nun yeni yüzü olacak.
*** Çift atlı polo logosunu aldı, şimdi Sharapova ile büyüyecek
US Polo'nun ana lisansörlerinden Aydınlı Grubu, markayı, sorumlu olduğu 27 ülkede ünlü tenisçi Sharapova ile tanıtacak. Levent Özkan, "Anlaşma aşamasındayız" dedi.
Çift atlı polo oyuncusu logosunu kullanma hakkını kazanan US Polo'nun ana lisansörlerinden Aydınlı Grubu, sorumlu olduğu 27 ülkedeki büyüme atağını ünlü tenisçi Maria Sharapova ile yapacak. US Polo ile Ralph Lauren Polo arasında 1984 yılından bu yana süren logo ihtilafı, 2006 yılı sonunda sonuçlanmış ve US Polo, çift atlı polo oyuncusu logosunu kullanma hakkını elde etmişti. Logonun kullanım hakkının elde edilmesi ile büyüme planlarını revize ettiklerini anlatan US Polo ASSN Genel Müdürü Levent Özkan, "Türkiye, Rusya, Ukrayna, Türk Cumhuriyetleri, Kuzey Afrika ve Orta Doğu'da sorumlu olduğumuz toplam 27 ülkede hızlı bir yatırım hamlesine başladık" dedi. Özkan, şöyle devam etti: "Halen Türkiye'de 20 mağaza ve 30 satış noktası, yurtdışında ise 10 mağaza ile faaliyet gösteriyoruz. Hedefimiz 20 milyon dolarlık yatırımla 3 yılda 60'ı Türkiye'de olmak üzere toplam 100 mağazaya ulaşmak." Ünlü tenisçi Maria Sharapova'nın da US Polo'nun bu bölgedeki yeni yüzü olacağını açıklayan Levent Özkan, "Şu anda anlaşma aşamasındayız. Haziran ayına kadar anlaşma netleşmiş olacak" diye konuştu.
SIRADA EV TEKSTİLİ VAR Özkan, US Polo'nun dünyada 5 ana lisansörü olduğunu belirterek, Aydınlı Grubu'nun ciroda Amerika'dan sonra dünyadaki en büyük ikinci; koleksiyon, ürün, kalite, sunum ve mağazacılık açısından ise birinci olduğunu söyledi. "US Polo'nun lokomotifiyiz" diyen Özkan, "Toplam 750 milyon nüfuslu bölgemizde Türkiye olarak US Polo'nun üretim, lojistik ve koordinasyon merkeziyiz" şeklinde konuştu. 2007'nin yaz sezonunda at logolu ürünleri sunmaya başlayacaklarını anlatan Özkan, US Polo markasıyla erkek ve bayan giyiminin yanı sıra önümüzdeki dönemde ev tekstili, iç giyim, çocuk giyimi ürünleri, züccaciye ve binicilik aksesuarları sunacaklarını kaydetti.
'DENİMDE İDDİALIYIZ' Özkan, bu yıl denim üretimine de başladıklarını ve bu alanda çok iddialı olduklarını belirtti. İstanbul ve Eskişehir'de 2 tane US Polo denim mağazası açtıklarını vurgulayan Özkan, "Şık, spor ve rahat ürünler sunduğumuz markamızı, bir yaşam biçimi olarak hayatın her alanında kullanılabilecek bir hale getirmeyi amaçlıyoruz" dedi. Yıllık üretim adetlerinin 2 milyon olduğunu anlatan Özkan, 2006'da 35 milyon dolar olan ciroyu, bu yıl yaklaşık 50 milyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini ifade etti. Özkan, US Polo'nun 2007 yılı dünya lisansörleri toplantısının ağustosta Türkiye'de yapılacağını sözlerine ekledi.
Gülşen Cebeci
|