Türkler'in kozmetiğe bakışı nasıl? Türk perakende pazarı çok aktif ve dinamik. Dünya rekabeti içinde yerini almaya başladı. Dünyada bütün pazarların egemen tüketicileri, kadınlardır. Son yapılan bir istatistikte, Anadolu'daki yeni evli bir çifte soruyorlar: Diş fırçası ve macununuz var mı? Nerede bulunduruyorsunuz?" Cevap: "Evet. Çeyiz sandığımızda." Bu durumdaki bir toplum, ancak genç jenerasyonun daha çok bilinçlenmesiyle tüketimde daha aktif olacak. Lüks tüketimi bırakın, hijyen bakım dahi gereken hassasiyette talep bulmuyor. Herşey gibi bu sektörün de beklenen şekilde gelişeceği inancındayım.
Sizin bu alandaki faaliyetiniz nasıl gidiyor? Kozmetik sektörüne 10 yıl önce Fransız Dr. Renaud markasını satın alarak girdik. Fakat kozmetiğin yanısıra, hijyen bakımda bile halkımızın eğitim ve kültürüne paralel olarak, daha yolun çok başında olduğumuzu anlayıp faaliyetlerimizin yüzde 85'ni ihracata yönlendirdik.