Perakende sektörünün oyuncularını buluşturmayı hedefleyen ve bu yıl 6'ncı kez düzenlenen "Perakende Günleri 06" büyük katılıma sahne oldu. İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda başlayan ve bugün de sürecek "Perakende Günleri"ni ilk gününde 2 bin 743 kişi izledi. "Değişime Hazır Olun" konulu oturumda konuşan ABD'li reklam ajansı JWT'nin Başkan Yardımcısı ve 'trend yaratıcısı' olarak kabul edilen Marian Salzman, tüketicilerin günümüzde çok talepkâr olduğuna değindi.
'Tüketici Kral ve Kraliçe' Salzman, "Tüketici kral ve kraliçe gibi muamele görmek istiyor" dedi. Tüketicilerin artık marka bağımlılıklarının kalmadığını belirten Marian Salzman, "Hepimiz marka fahişeleri haline geldik'' diye konuştu. Salzman, artık dünyada 'metroseksüel' erkek tipinin yerini yavaş yavaş 'überseksüel'e bıraktığını ifade ederek, bu tip erkeklerin de Türkiye, Mısır ve İtalya'da bulunduğunu dile getirdi. Bu tiplerin genellikle 'bir elinde sigara, diğer elinde cep telefonu bulunan erkekler' olarak tanımlanabileceğini söyleyen Salzman, geleneksel erkekliğe doğru bir dönüş olduğunu anlattı.