'İçerideki olası risklere karşı dış pazarlarda büyüyeceğiz'
Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kalpaklıoğlu, yurtdışı pazarlarda büyüme stratejilerinin yurtiçinde olası risklere karşı emniyet sübabı olduğunu ifade etti.
Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Feyhan Kalpaklıoğlu, ortaya çıkan fırsatları dinamik olarak değerlendirmek zorunda olduklarını belirterek, "Global markalarla faaliyet alanlarımızda pazar payımızı artırmak istiyoruz" dedi. 2006 yılı sonu için 1.5 milyar dolar ciro hedeflediklerini ifade eden Kalpaklıoğlu, Pınar ve DYO markalarının Körfez ülkelerindeki pazar paylarının arttığını söyledi. Pınar'ın kahvaltılık krem peyniri Labne markasıyla Dubai, Suudi Arabistan, Yemen ve Katar gibi Körfez ülkelerinde büyük başarı gösterdiğini belirten Kalpaklıoğlu, bu ülkelerde yüzde 10 olan pazar payını 10 yıl içinde yüzde 25'e çıkartmayı hedeflediklerini kaydetti.
'Damak tatlarına uygun' Pınar'ın Körfez ülkelerindeki pazar payının hızla yükseldiğini söyleyen Kalpaklıoğlu, "Çünkü o bölgeye yönelik lokal damak tadına uygun bir ürünümüz var. Krem peyniri Labne dışında kahvaltılık kaymak diye bir ürünümüz bulunuyor" şeklinde konuştu.