'Sigortasız gönderide risk olur'
Aras Kargo ile ilgili iki şikayeti, yazmıştım. Aras Kargo'nun halkla ilişkilerini yürüten şirketten aradılar ve cevap göndereceklerini söylediler, ama henüz gelmedi. Telefonda aldığım bilgiye göre, kırılan üründe müşterinin sigorta yaptırmadığı bu yüzden de hasarın karşılanmayacağı belirtidi. Yani kargonuzu gönderirken bir risk bildirimi ve sigorta yaptırmazsanız, başına gelebilecek hasarlara da razı olacaksınız. Şirket bunu sağlam götürmek gibi bir yükümlülük altına girmiyor. Kırılacak eşyaya, gönderecekler dikkat etsin. Aras Kargo şubesinden çalınan paketle ilgili olarak da; 13 Ekim'de pakette bulunan 9 cep telefonunun değerinin müşteriye ödendiğini bildirdiler. Okurumuz ise faturadaki KDV'nin kesildiğini konuyu hukuka taşıyacağını söyledi.