Zorlu Holding bünyesindeki Linens Genel Müdürü Şule Zorlu, Zorlu Grubu'nun tekstil sektöründen çıkmadığını, markalarını yaratarak farklılaşmaya gittiğini söyledi.
Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu'nun kızı olan ve ev tekstili şirketi Linens'in Genel Müdürü Şule Zorlu, yeni dönemde tekstilde üretim ağırlıklı olmaktan çıkarak, satış ve pazarlama alanında büyümeye yöneldiklerini söyledi. Çin rekabeti nedeniyle son yıllarda tekstilde yaşanan sıkıntının yeni bir değişimi de zorunlu hale getirdiğine dikkat çeken Zorlu, satış noktaları ve mağazacılık alanında kendilerini geliştirip daha fazla katma değer sağladıklarını ifade etti. Üretim tesislerinin faaliyetine devam edeceğini vurgulayan Zorlu, "Bir zamanlar iğneden ipliğe entegre üretim yapmak geçerliydi. Ancak artık pazarlama ve isim önemli" dedi. Tekstilde yeni vizyonlarını daha fazla araştırma ve geliştirme (Ar-Ge) üzerine kurduklarına dikkat çeken Şule Zorlu, şöyle konuştu:
CİDDİ ÜRETİM VAR "Sisley'in dünya pazarlama haklarını aldık. Benetton ve National Geographic ile anlaşmak üzereyiz. Ayrıca 'Valeron' adıyla kendi markamızı oluşturduk. Bunun dışında pazarlama şirketleri kuruyoruz." Türkiye'de tekstil sektörünün artık 'bittiği, öldüğü' şeklindeki görüşlere katılmadığını ifade eden Zorlu, tekstilde ülke genelinde toplam 200 milyar dolarlık bir makine ve tesis yatırımı olduğuna dikkat çekti. Zorlu, Türkiye'nin tekstilde ciddi bir üretim kapasitesi olduğunu ve bunu bir şekilde kullanmak zorunda olduğunu savundu.