Ağaoğlu İnşaat Satış-Pazarlama Koordinatörü Alpar, son yıllarda tüketicinin yaşam şeklinde görülen değişikliğin, ev tercihlerini de etkilediğini söyledi.
Ağaoğlu İnşaat Satış-Pazarlama Koordinatörü Ayten Alpar, tüketicinin konut tercihlerinin son dönemde değiştiğini, bununla birlikte 1+1 dairelere olan talebin de arttığını açıkladı. "Yaşam şekli çok değişti, tek başına yaşamak yaygınlaştı" diyen Alpar, "Bu tip daireler rahat alınabiliyor. 1+1, bir insanın 'ev sahibi oldum' hedefini tatmin edebileceği ilk nokta. Çok parası yoksa, ilk adımı 1+1'lerle atıyor" şeklinde konuştu. 1+1 daireleri yatırım olarak düşünenlerin de olduğunu söyleyen Alpar, Ağaoğlu İnşaat'ın yatırımlarından bahsederken, Ümraniye'- deki gelişmelere dikkat çekti.
'ÜMRANİYE MARKA OLUYOR' Marka olma yolunda ilerleyen Ümraniye'nin artık Bağdat Caddesi gibi statü simgesi haline dönüşmeye başladığını söyleyen Alpar, şunları kaydetti: "Ümraniye'yi eskiden söylemekte çekinen insanlar, artık gururla söylüyor. Bağdat Caddesi'nde oturduğunu söylemek, o kişinin statüsünü gösterirdi. Şimdi aynı şey, 'Ümraniye'de şu sitede oturuyorum' denildiği zaman yakalanıyor." Ağaoğlu'nun Ümraniye'de gerçekleştirdiği Eltes Güneşi projesi hakkında da bilgi veren Ayten Alpar, Mart'ta başlatılan bu projede ilk etapta bin 111 daireyi satışa sunduklarını, dairelerin yüzde 45'- inin de satıldığını vurguladı. cigilon@takvim.com.tr