'Reklamın iyisi kötüsü olmaz sözü' tarih oldu. Çünkü artık reklamın kötü olanı makbul. Yaşanan sansasyonlar sayesinde starlar ününe ün, servetine servet katar hale geldi.
Skandal varsa para çok Ne kadar skandal, o kadar para... Magazin dünyasının ünlülerinin başlarına gelen her sansasyon, onları gündemden düşürmek şöyle dursun, aksine daha da popüler kılıyor. Haliyle bu durum, "Reklamın iyisi kötüsü olmaz" sözünü de çürütüyor. Yaşananlar gösteriyor ki artık reklamın kötüsü makbul. Buna en son örnek Pınar Altuğ'un durumu.
Fiyatı katlandı Fırtınalı aşk hayatı ile gündemden düşmeyen Altuğ, bunun meyvelerini toplamaya başladı ve 400 bin dolarlık reklam anlaşması yaptı. Geçen yıl reklamlardan 100 bin dolar isteyen Pınar, bir anda fiyatını 4'e katladı. Altuğ'a aynı zamanda dizi teklifleri de yağıyor.
Önce Gamze Altuğ'dan önce Gamze Özçelik de ortaya çıkan kaset skadalı ile gündemi uzun süre meşgul etmişti. İlk günler çok yıpransa da sonrasında gelen teklifler yüzünü epey güldürdü. Yurtdışında ise Paris Hilton, internetle tüm dünyaya yayılan seks kaseti sayesinde servetine servet ekledi.