PİLİÇ etine yaklaşık 26 milyon dolarlık yatırım yapan Abalıoğlu Grubu'nun Yönetim Kurulu Üyesi Ender Abalıoğlu, Kuş Gribi vakasının markalı üretim yapan firmalara orta vadede avantaj sağladığını savundu. Abalıoğlu, geçen yıl görülen Kuş Gribi vakası sonrası oluşan panik havası nedeniyle yaşanan krizin, ambalajlı ve markalı üretim yapan firmalarca fırsat olarak değerlendirildiğini kaydetti.
'PAZARDAKİ PAYI ÇOĞALDI' Firmaların geçen yıllarda büyük yatırımlar yaparak modernize edilmiş tesislerde hijyenik koşullarla üretim yaptığını ve ambalajlı ürün sattığını, ancak diğer ürünlerle ancak 5-10 YKr farkla bu ürünleri satabildiklerini aktaran Abalıoğlu, şöyle konuştu: "Ambalajlı ürünlerin pazar payı, Kuş Gribi sonrası yüzde 15'ten 40'a çıktı."