Toplumdaki alışkanlıkları ve değişimleri en iyi gözlemlemesi gereken meslek gruplarından birisi reklamcılar... Geçen yıl moda olan bir kıyafetin bugün esamisi okunmayabiliyor. DerbySamurai tıraş bıçakları için yaratılan AliDesidero tiplemesi ilk çıktığında ortalık karışmış, " Hadihayırlıtıraşlar " sloganı dillere düşmüştü. Reklamcı AliTaran'ın keşfi olan sevgili YıldırımMemişoğlu da bu sayede star olmuş, eğlence programlarında sunuculuk bile yapmıştı. 11 yıl aradan sonra aynı tipleme " Efsanegeridöndü " temasıyla yeniden ekranlarda... Fakat eski etkisini göstermekten çok uzak... Çünkü aradan bunca yıl geçti... O jenerasyon değişti, alışkanlıklar değişti... Araya serpiştirilen bayraklı milliyetçilik sosu bile kampanyayı kurtarmaya yetmiyor!.. İzleyici Hattı "Haber Makinası" adlı programı hakkındaki yazınızı okudum. Size katılmakla birlikte bazı eksik bıraktığınız noktaları tamamlamak isterim. Birincisi, Okan Bayülgen'in yayın saati gece kuşağıdır. Prime time'daki bir programda kasılması son derece doğal. İkincisi CNN Türk gibi ciddi bir kanalda olması, ünlü şovmende de gereksiz bir ciddiyet yaratmıştır. İleriki bölümlerde bu programın tadından yenmeyeceğini söyleyebilirim. (RafetKurtcebe)