Geçen yıl Ciner Grubu ile birleşen Aytemiz Petrol, logosunu Akpet olarak değiştirdi. Akpet, 2006 cirosunu 1 milyar dolar olarak belirledi. Önümüzdeki 1 ay içinde bütün Aytemiz istasyonları Akpet olacak.
***
Akpet'in hedefi 1 milyar $ ciro
Geçen yıl Ciner Grubu ile birleşen Aytemiz Petrol, logosunu 'Akpet' olarak değiştirirken, 2006 yılı için ciro hedefini 1 milyar $ belirledi.
Büyük değişim başladı Ciner Grubu ile Aytemiz Petrol arasında 10 ay önce yapılan ortaklık sonrasında, şirkette büyük değişim başladı. Bu değişimin önemli bir parçası ise Aytemiz tabelasını taşıyan akaryakıt istasyonlarının artık Akpet markasıyla tüketicilere hizmet vermeye başlaması oldu. Bu değişim kampanyasıyla ilgili bilgi vermek üzere Ciner Grubu'nun Üsküdar'daki holding merkezinde bir basın toplantısı düzenlendi.
Reklam kampanyası Ciner Grubu Başkanı Turgay Ciner'in de katıldığı toplantıda Akpet Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Aytemiz bir konuşma yaptı. İsmail Aytemiz, 5 milyon dolarlık bir reklam bütçesiyle yola çıktıklarını belirterek, "Eylül ayına kadar devam edecek ilk reklam kampanyasında değişimi anlatacağız. Eylül ayından sonra ise yeni bir reklam kampanyası yapacağız" diye konuştu.
Logo dönüşümü Aytemiz'in verdiği bilgiye göre, 650 akaryakıt istasyonundan 250'sinin isim değişikliği tamamlandı. 1 ay içinde tüm Aytemiz akaryakıt istasyonları Akpet olacak ve bunun için 10 milyon $ harcanacak. Akpet, dağıtım lisansına sahip 39 akaryakıt dağıtım şirketi arasında pazar büyüklüğü açısından 6'ıncı sırada geliyor. Akpet'in 350 toptan ve 50 madeni yağ bayisi mevcut.
'Ciner güç kattı' 2006'da 1 milyar $ ciro hedefleyen Akpet, İzmir Aliağa'da 25 dönüm arazi üzerine bir madeni yağ fabrikası da kuracak. Ciner Grubu ile yaptığı ortaklığın Akpet'e güç kattığını belirten İsmail Aytemiz, geçen 10 ayda 30 milyon $'lık yeni yatırım yaptıklarını vurguladı. Aytemiz, sözleşmesi biten başka firmalara ait akaryakıt istasyonlarını almak istediklerini de kaydetti.