31 Mart'taki yazımın başlığını "Özelleştigüzelleşemedi" şeklinde atarak, yaşanmış bir Türk Telekom hikayesine yer vermiştim. Önce hikayeyi özetleyelim: "Birşirketin2telefonuborcundandolayıkapatılıyor.Telefonlarınsahibinin,şirketteki2telefonunborcundandolayıevtelefonunundakapatılmasıüzerinegelişmelerdenhaberioluyor.AbonedebununüzerineTürkTelekom'agidiyorveborçlarınıödemekistiyor.Sadece1telefonaaitborcuçıkartabiliyor.Diğernumarayatekabüledenborcubulamıyorlar.Dolayısıyla,tahsilatyapılamıyor.AbonedefalarcaTelekom'agitmesinerağmendiğernumarayaaitborcunubirtürlüöğrenip,ödeyemiyor.Aradan2aygeçincetekrarTelekom'agidenabone,"icrayaverildiği"müjdesiylekarşılaşıyor." Bu hikayenin köşemde yayımlanmasının ardından Telekom'da ciddi değişikliklerin olduğunu, sorunun çok hızlı bir şekilde çözümlenmesinden anladım. Öyle ki, Türk Telekom Ataköy Şubesi müdür yardımcılarından Aziz Bey, direkt bu konuya yönelerek problemi çözmüş. Türk Telekom'un çiçeği burnundaki tepe yöneticileri de bu tarz olaylara çok hassas; geçmişteki Telekom hikayelerinin tekrarlanmasını hiç arzu etmiyorlar.