Düşük fiyatlı uçak biletlerini tanıtım ve pazarlama aracı olarak kullanan havayolları, Türkiye'yi yeni bir anlayışla tanıştırdı. Bu kervana katılanlar ve katılmayanlar olmak üzere de iki grup ortaya çıktı. İlerleyen günlerde, özel havayolları kendi aralarında yönetim becerisi anlamında daha ciddi şekilde tartışmalara girecektir. Buna piyasalar şimdiden hazır olmalı. Dün Türkiye Özel Sektör Havacılık İşletmeleri Derneği (TÖSHİD) Yönetim Kurulu Başkanı ve OnurAir Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ŞahabettinBolukçu,atv' de yayınlanan Airport programına konuk olmak üzere misafirimizdi. Anlattıklarına göre, 9 YTL'den piyasaya 10 bin adet bilet sunmuşlar ve beklemedikleri ölçüde verim almışlar. Bu tarz sürprizlere de devam etmeyi düşünüyorlar. Özetlemek gerekirse, havayolları bu çeşit uygulamaları bilinçli ve kontrollü yaptıkları sürece doğru yoldadırlar. Bu projeleri ilk açıklayan da en avantajlı konumdadır.