Destekledikleri takımın ürünlerinden almak için yarışan Formula 1 meraklıları, bir şapkaya 50-60, tişörte de yaklaşık 60-150 milyon lira arasında para ödedi.
Formula 1 bitti ama heyecanı devam ediyor... Yaklaşık 150 bin kişinin izlediği 3 günlük maratonda, sadece pilotlar ve takımları değil, promosyon ürünleri de büyük ilgi gördü. F1'e katılan takımların beraberinde getirdiği bir tır dolusu şapka ve tişörtler adeta kapışıldı. Yarıya yakınını Avrupalılar'ın oluşturduğu F1 meraklıları, her bir şapka için ortalama 50-60 milyon, t-shirt için de 60- 150 milyon lira ödedi.
GÜNLÜK HASILAT 50 MİLYAR İstanbul Grand Prix şampiyonu Kimi Raikkonen ve Mclaren Mercedes takımı şapkalarının 3 gün içinde 10 bin adete yakın satıldığı belirtildi. Mercedes Benz Satış görevlileri, 50 milyon lira değerindeki şapka ve 55-150 milyon lira arasındaki tişörtlerin taraftarlar tarafından büyük ilgi gördüğünü, ellerinde neredeyse hiç ürün kalmadığını bildirdi. Kimi Raikkonen, Renault Takımı ve pilotu Fernando Alonso'ya markalı şapka ve promosyon şapkalarından ise 2 bin adet civarında satıldığı ifade edildi. Renault F1 Team satış yetkilileri, günde yaklaşık 750 şapka, 750-1000 adet arasında ise tişört satıldığını, 1 günlük satış hasılatının yaklaşık 50 milyar lirayı bulduğunu dile getirdiler.
115 MİLYONLUK MAKETLER Ferrari takımının efsane ismi Michael Schumacher ve Ferrari markalı şapka ve tişörtler de yok sattı! BAR Honda Takımı satış yetkilileri 3 gün boyunca her saat başında, 10 gömlek, 30 şapka ve 15-20 adet arasında tişörtün satıldığını bildirdi. 60 milyon liraya satılan 12 F1 araç maketinin ise ellerinde hiç kalmadığını belirten yetkililer, 115 milyona satılan 18 tane büyük F1 yarış arabası maketinin ise tamamının satıldığını söylediler.