Y-LONDON mağazalar zincirinin sahibi Selçuk Toy, müşterilerinin profilini çizerken, kadınlarla ilgili hayli ilginç tespitlerde bulundu. "Kadınların güvenini kazanmak erkeklerin güvenini kazanmaktan daha zordur" diyen Toy, aradaki farkı şöyle açıkladı: "Erkekler alışveriş yaparken doğrudan parasına bakmazlar. Mesala, bir erkek bir araba alırken onun motor gücüne ve temizliğine bakar. Kadın öyle değildir. Kadın alışveriş yaparken bir ilişki yaşar. Aldığı ürünün dayanıklılığına, bir sonraki yıl kullanıp kullanamayacağına, fiyatına, yıkama talimatına bakar. Yani bir ilişkinin içindedir. Ürünü hemen alıp gitmez..." Sektördeki yerini 4 yıl önce alan ve kısa sürede mağaza sayısını 30'a çıkartan Y-London, yurt içinde pek çok ünlü mağazada ürünlerini sattığı gibi, yurt dışına da ihracat yapıyor. Y-London markası olarak yılda en az 8-10 koleksiyon hazırladıklarını söyleyen Selçuk Toy, müşterileri arasında özellikle kadınların beğenisini kazanmaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunun altını çiziyor.