Züccaciye sektörü, Çin ile baş edebilmek için markalaşma atağında! Birinci yılını kutlayan Zücder, üyelerine 'rekabet eğitimi' veriyor....
Züccaciye sektöründe faaliyet gösteren firmalar, özellikle Çin başta olmak üzere Uzakdoğu'dan gelen yoğun rekabete karşı önlem alma arayışına girdi. Bu kapsamda Zücaciyeciler Derneği (Zücder), artan küresel rekabetle baş etmeleri için üyelerine yönelik bir seminer düzenledi. Zücder'in kuruluşunun birinci yılının da kutlandığı İstanbul Kuruçeşme'de düzenlenen seminerde; firmalara, "Ürün Geliştirmede Yeni Trendler", "Markalaşmanın Sırları", "Dev bir Dünya Markası Yaratmak İçin Sıradışı Liderlik ve Rekabette Uyumlu, Çevik ve Enerjik Kuruluş Olmak" gibi konularda sunumlar yapıldı.
'HIZLI VE ESNEK OLUN' Seminerde züccaciye sektörünün karşı karşıya olduğu sorunlar şöyle sıralandı: "İthalatçı-imalatçı uyumsuzluğu, fiyat rekabeti, model kopyalama ve taklitçilik, Çin rekabeti, girdi maliyetlerinin yüksekliği, kayıtdışı ekonomi." Seminerde Polater Eğitim ve Danışmanları Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Polater, şirket yönetimlerinin hızlı, esnek, ve dinamik olmaları gerektiğini belirterek, "İstediğiniz konuma, yönetici ve çalışanlarınızla el ele hak ederek gelebilirsiniz" dedi.