Krizi fırsata dönüştürmek için yola çıkan DenizBank, reklam bütçelerinde kısıtlamaya gitmeyerek, marka imajını geliştirmek için düğmeye bastı. Banka yeni marka yüzleri olarak oyuncu Erdal Özyağcılar ve şovmen Beyazıt Öztürk'le anlaştı. Öztürk ve Özyağcılar, en az 2 yıl bankanın tüm iletişim kanallarındaki yüzü olacak. Anlaşmanın duyurum toplantısında konuşan DenizBank Finansal Hizmetler Grubu Başkanı Hakan Ateş, reklam dizisinin ilk bölümlerinin bu yıl Mart'ın ikinci yarısında yayınlanmaya başlamasının planlandığını söyledi.
Rolümüz önemli Bankaların krizde çok daha önemli rol üstlendiklerini vurgulayan Ateş, reklam harcamalarının geçen seneden bu seneye nominal olarak değişmediğini, ancak reklam fiyatlarındaki gerilemenin de etkisiyle, tüm giderleri içindeki payının yüzde 4.3'ten yüzde 3.6'ya gerilediğini kaydetti.