Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden Unilever, 2008 yılını cirosal olarak yüzde 1 oranında büyüme ile tamamladı. Unilever'in 2008 cirosu bu artışla 40.5 milyar euro olarak gerçekleşti. Yıllık operasyonel kârını yüzde 37 artıran Unilever'in, net kârında ise yüzde 28 oranında artış yaşandı. Şirketin 2008 toplam satışları ise yüzde 7.4 oranında arttı. Unilever, kriz döneminde, hammadde maliyetindeki 2.7 milyar euroluk artışı, yaptığı yatırımlarla dengeledi. Unilever CEO'su Paul Polman, "Unilever olarak, verimli olmayan iş kollarından çıkarak ve tasarruf programlarımızı etkin bir şekilde uygulayarak, maliyet artışının etkilerini hafiflettik" dedi.