Firmaların yıl sonu hedeflerini tutturmak amacıyla düzenlediği cazip kampanyalar, geçen yıla göre fiyatları önemli miktarda düşen ikinci el otomobil satışlarını durma noktasına getirdi. Adana Oto Galericiler Derneği Başkanı Ahmet Yüksel, mevcut markaların yanı sıra Uzak Doğu ülkelerinden gelen yeni modeller nedeniyle, piyasadaki araç sayısının hızla arttığını söyledi. Yaşanan küresel kriz nedeniyle sıfır kilometre araç satışı yapan firmaların yıl sonu hedeflerinden uzaklaştığını anlatan Yüksel, "Firmalar kotalarını yakalayabilmek için birbiri ardına cazip kampanyalar düzenliyor. Kampanyalar ise zaten zor durumdaki ikinci el esnafını adeta bitirme noktasına getirdi" dedi. Tüketicilerin kampanyalar nedeniyle ikinci el yerine sıfır araçlara yöneldiğini belirten Yüksel, şöyle konuştu: "İkinci el piyasasında fiyatlar, geçen yıla göre önemli ölçüde düşmesine rağmen neredeyse yaprak kıpırdamıyor. Her pazar bine yakın aracın getirildiği pazarlarda satış yok denecek kadar az."