AMPD Başkanı Oral, erkeklerin alışveriş merkezlerinden, kadınların cadde üzerinde bulunan mağazalardan alışveriş yaptığını söyledi....
Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Başkanı Nuşin Oral, perakende sektörü için 3 bin 685 tüketici ile yaptıkları Shopper Index araştırmasına göre; alışveriş merkezleri içinde erkeklerin kadınları yüzde 56 oranında geride bıraktığını söyledi. Kadınların genellikle cadde mağazalarında para harcadığına dikkat çeken Oral, "Gençler yaşlılara göre 2 kat fazla alışveriş yapıyor. 35 yaş altı tüketici hazır giyime daha fazla para harcıyor" dedi.
BÜYÜME SÜRÜYOR 2008 yılında Bim'in ilk yarıda yüzde 50, Teknosa'nın yüzde 20 büyüdüğünü Migros'un ise ikinci perakendeci olduğunu belirten Oral, dünyada yaşanan kriz ortamına rağmen Türkiye'deki firmaların büyümelerini sürdürdüklerini rekabet için değil tüketici için yatırım yapılması gerektiğini vurguladı.