Turkven'e yüzde 51 hissesini devreden Mavi Jeans, bu ortaklıkla büyümeye kilitlendi. CEO Akarlılar, yeni mağazaların sinyalini verdi.
Mavi Jeans'in Turkven ile ortaklık yapmasını değerlendiren Mavi Jeans CEO'su Ersin Akarlılar, büyümeyi hedeflediklerini belirterek, şöyle konuştu: "Markamızı Mavi Jeans'ten Mavi'ye taşıyacağız. Hedefimiz, kurumsallaşmak, perakende alanında büyümek, güçlenmek ve dünyada daha fazla söz sahibi olmak. Bir jeans markasından global bir moda markasına doğru gelişmek. Öncelikle ürün gamımızı zenginleştirerek, blue jeans alanındaki liderliğimizi yeni ürün gruplarına taşımayı ve mağazalarımızı büyütmeyi hedefliyoruz. Projenin ilk uygulamaları olan Palladium Alışveriş Merkezi ve Ankara Kızılay'daki 600 metrekarelik mağazalar, Mavi'nin büyüyen dünyasını ve Akdenizli kimliğini müşterilerimize yansıtacak."
Hedef 250 mağazaya ulaşmak 2007 yılında 195 milyon YTL ciro yapan Mavi Jeans, önümüzdeki dönemde mağaza sayısını 190'dan 250'ye çıkartmayı ve 5 yıl içinde 400 milyon YTL ciroya sahip bir şirket haline gelmeyi planlıyor.