Peugeot Başkanı Jean Philippe Collin, Türkiye'nin enteresan bir üretim merkezi olduğunu belirterek, "Bizim, Türkiye pazarı için büyük hedeflerimiz var" dedi. Paris Otomobil Fuarı'nda yaptığı açıklamada, Türkiye'nin çok büyük bir otomotiv ülkesi olduğunu söyleyen Collin, "Avantajlarımızı daha çok ön plana çıkarmak istiyoruz. Hedefimiz, Türkiye'de Peugeot'u hem pazar payı hem de imaj açısından iyi yerlere oturtmak" diye konuştu.
'STRATEJİ DEĞİŞMEDİ' Jean Philippe Collin, ABD'de başlayan finansal krizin Avrupa'ya yansımalarının yavaş yavaş görülmeye başladığını belirterek, bu konuda Peugeot'nun planı bulunduğunu anlattı. Collin, Peugeot'nun 2007 yılında CAP 2010 adı verilen bir strateji açıkladığını hatırlattı.