Meysu paketi 1.5 litreye çıkardı; liderliğe göz dikti
Türkiye'deki ilk gıda eksperi Güldüoğlu Ailesi'ne ait 60 yıllık Gülsan Gıda, meyve suyu markaları Meysu'yu üçgen ambalajından sonra 1.5 litrelik aile boyu paketleri ile piyasaya sundu. Gülsan Gıda, Meysu'yu aldığından bu yana yaptığı 12 milyon euroluk yatırımıyla Meysu markasını hak ettiği seviyeye getirmeyi hedefliyor. 1948'de küçük bir şekerleme atölyesi ile işe başlayan Gülsan'ın yolculuğuna bugün Kayseri'de 3, Nevşehir'de de 1 olmak üzere 4 fabrikayla devam ettiğini anlatan Gülsan Gıda Başkanı Bekir Güldüoğlu, önümüzdeki 2 yıl içinde Meysu markasını piyasada lider konuma getirmeyi hedeflediklerini belirtti. Saatte 32 tonluk dolum kapasitesine ulaşan Meysu, 500 milyon dolarlık meyve suyu pazarındaki 27 marka arasında öncü konumu hedefliyor. 80 milyon dolarlık ciroya sahip Gülsan, önümüzdeki dönemde Meysu markası ile süt sektörüne de girecek.