İçinde dünyaca ünlü markaların indirim mağazalarının bulunduğu Via/Port hizmete girdi Günde 80 bin kişinin gezdiği merkezdeki fiyatların ucuz olması vatandaşı memnun ediyor.
Türkiye'nin en büyük 'outlet' konseptli alışveriş merkezi VIA/PORT 4 günde günlük ortalama 80 bin ziyaretçiye ulaştı. Bayraktar Kardeşler İnşaat tarafından 110 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen ve toplam 142 mağazası bulunan VIA/PORT, dünyaca ünlü markaları en uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturuyor. Viaport Genel Koordinatörü Muzaffer Güloz, günlük 80 bin ziyaretçi rakamının hem poşet sayısı hem kapı girişi hem de sepet doluluğu anlamında diğer alışveriş merkezlerine (AVM) göre en iyi değer olduğunu söyledi. Gülöz, "Açılışı da yüzde 75 doluluk ile yaptık. İleriki dönemde yüzde 90 doluluğa ulaştığımızda aylık 600 bin giriş standardını yakalayacağımızı düşünüyoruz" dedi. Güloz, 2009'da bitmesi planlanan 700 yataklı otelin tamamlanması ile Rusya ve Ortadoğu'ya odaklanacaklarını belirtti.
'DÜNYAYI GEZİP KARAR VERDİK' Proje için dünyada gezmedikleri AVM kalmadığını aktaran Viaport Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Bayraktar ise, "Buraya gelenler tarihi bir sokağın atmosferinde alışveriş yapacaklar" dedi. VIA/PORT'ta yer alan tüm markaların Outlet olması zorunluluğu olduğunu vurgulayan Bayraktar, şunları söyledi: "Bu sayede A grubuna hitap eden markaları B grubu müşterileri de rahatlıkla alabiliyor. Çoğu mağazada yüzde 50 ila yüzde 70 arasında indirim bulunuyor."