Kozmetik markası yeni ürünü için tam 4 milyar Euro harcadı. Yaşlılık karşıtı ürünü tanıtan Penelope Cruz'un bu tanıtım karşılığı, ne kadar aldığı ise bir sır....
Güzelliğe bir servet harcadı deyimi gerçek oldu. Dünyaca ünlü kozmetik markası L'oreal, "hücresel gençlik yaratıcı" olduğu iddiasıyla ürettiği yeni ürünü Derma Genesis için 4 Milyar Euro harcadığını açıkladı. 7 yıllık araştırmalar sonucu geliştirilen ürünün tanıtımı için daha önce moda dünyasındaki girişimleriyle dikkat çeken İspanyol güzel Peneleope Cruz seçildi. Güzelliği her zaman tarışma konusu olan Penelope Cruz, Hollywood'da ulaşılmaz güzelliğin değil, doğallığın ve halkın güzelliğine yakın olmanın önem kazandığının göstergesi olarak kabul ediliyor.
HEM DOĞAL HEM AKILLI Penelope Cruz'un 4 Milyar Euro'dan ne kadar pay aldığı açıklanmazken akıllara daha önce yaptığı yatırımlar geldi. Güzelliğini ve popülerliğini paraya çevirmeyi çok iyi bilen İspanyol oyuncu yine bir İspanyol markası olan Mango'yla reklam anlaşması yapmıştı. Mango'nun 2008 İlkbahar-Yaz koleksiyonunu tanıtan Penelope, üstelik bu reklam anlaşmasına kardeşi Monica Cruz'u da dahil ederek bir taşla iki kuş vurmuştu.