İstanbul 5. Tüketici Mahkemesi, tatil için gittiği otelde vaat ettiği hizmeti bulamayan Yurdagül Ağca'yı haklı buldu ve otelin ücret ve masrafları geri ödemesi gerektiğine karar verdi.
***
Aldatılan tatilcinin hukuk zaferi
Antalya'ya iki arkadaşıyla tatile giden genç kadın, vaadedilenleri bulamayınca hüsrana uğradı. Tatilzede, mahkemeye başvurdu. Yaptığı tüm masrafı faiziyle geri alacak.
Geçen yıl bir turizm acentesinin sitesinden 7 günlük paket tur hizmeti satın alan, ancak otelde vadedilen hizmeti bulamadığı için mahkemeye başvuran Yurdagül Ağca, otel ücreti ve masraflarını geri almaya hak kazandı. Tatilini geçirmek üzere 2 arkadaşıyla Antalya'nın Kaş ilçesindeki otele giden Ağca, acentanın vaadettiği hizmetleri bulamadığı için çeşitli sorunlar yaşadı.
EMSAL OLACAK!
Ağca, önce Kaş Turizm Müdürlüğü'ne oteli şikayet etti ve otel hakkında tutanak hazırlandı. İstanbul'a dönen Ağca, dava dilekçesinde tatilde hayal kırıklığına uğradıklarını belirterek, ödedikleri bin 442 YTL'nin iadesini istedi. Davayı karara bağlayan İstanbul 5. Tüketici Mahkemesi, Ağca'nın ödediği ücretten toplam bin 189 YTL'nin faiziyle turizm acentesinden alınarak Ağca'ya verilmesine hükmetti.