36. Uluslararası İstanbul Müzik Festivali hazırlıklara başladı. İlginç etkinliklerle klasik müziğe dikkat çekmeyi amaçlayan festivalde Türkiye'nin ünlü karikatüristleri biraraya gelerek müziği yorumladı.
Uluslararası İstanbul Müzik Festivali'nin ana sponsoru Borusan, 6-30 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek olan festivale ve klasik müziğe dikkat çekmek için farklı bir kampanyaya imza attı. "Müzik Borusan'la Güzel" kampanyasında buluşan Türkiye'nin en sevilen beş karikatüristi; Ergün Gündüz, İrfan Sayar, Piyale Madra, Hasan Kaçan ve Latif Demirci çizgileriyle klasik müzik-hayat ilişkisini kendilerini özgü yorumladılar.
'Kalplere dokunmak istedik' Karikatüristlerin çalışmalarıyla, Borusan'ın sosyal sorumluluk yaklaşımını taçlandırdıklarını belirten Borusan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kocabıyık,"Klasik müziğin toplumumuzun en geniş kesimlerince sevilmesi için gayret sarf ediyoruz" dedi.